středa 6. srpna 2014

RECENZE: Real Techniques Blush Brush by Sam & Nic Chapman

Ahoj, 


už celkem dlouhou dobu jsem sháněla kvalitní štětec na tvářenku/bronzer. A protože na štětce Real Techniques nenajdete skoro nic než chválu, rozhodla jsem se vyzkoušet jejich nový Blush brush. Real Techniques je řada štětců na makeup vytvořena ve světě velmi známou dvojicí makeup artistek, sester, Samanthou a Nicolou Chapman, které právě pro tuto spolupráci oslovila pařížská společnost Paris Presents (jež vyrábí např. i štětce Eco Tools). Pokud byste se chtěli podívat na videa a tutoriály, jak pracovat se štětci Real Techniques, tady je link na YouTube kanál.




Co o štětcích tvrdí výrobce. Má se jednat o kvalitní, ručně střižené, finančně dostupné štětce, které nejsou testovány na zvířatech. Jsou vyrobeny z taklonu, což je syntetické vlákno velmi vhodné pro použití právě na různé druhy makeupu.




Já jsem si štětec objednávala z iHerb.com, kde mají právě jak Eco Tools, tak Real Techniques. Stál něco kolem 180 Kč i s poštovným, jelikož jsem využila nějakého slevového kódu.



Teď už k samotné recenzi.

První plus je samozřejmě barva :) Nebudu vám nic nalhávat, při nákupu jsem se nechala ovlivnit tím, jak štětec vypadá, že je tak krásně růžový a slaďoučký,  a jak řekla Lou ve svém videu, hebký jako králičí ocásek.


Dál se mi na něm opravdu líbí, že krásně ztrácí přechody. Takže nedopadnete jako některé slečny, co mají pod lícními kostmi hnědé čáry a.k.a. Nobody got time for blending! S tím bohužel ale souvisí mínus, kterého jsem si všimla buď jenom já, nebo nevím. A to, že jak jsou vlákna štětce velmi jemná, dělá mi problém nabrat produkt, hlavně bronzer. A proto musím častokrát nabírat víckrát a to samozřejmě trvá delší dobu, atd., atd. A nebo je to možná tím, že mám celkem málo pigmentovaný bronzer (Rimmel Natural Bronzer odstín 022 Sun Bronze). Zase se dá barva krásně vybudovat, takže opět neskončíme s příliš výrazným líčením, což se jak známo, velmi špatně vrací zpět.


V kontextu výše uvedeného je třeba říct, že na mém wishlistu už dlouho poměrně vysoko v pořadí posedává Hoola od Benefitu, takže je docela dobře možné, že v kombinaci s tímto skvěle pigmentovaným bronzerem bude růžový blush brush úplně ideální a skvělý.


Dalším trošku mínusem pro mě je, že je štětec možná dost velký. Já nevím jak mají velké obličeje sestry Chapmanovy, ale u mě o nějaké aspoň trochu preciznosti s nanášením nemůže být bohužel žádná řeč.




Na tvářenku je ale štětec naprosto boží (taky se jmenuje blush brush, ikdyž samy tvůrkyně ho používají i ke konturování).


Tady ještě jedna fotka z mého instagramu pro porovnání, jak je štětec velký vedle mého obličeje. 




Konečný verdikt: 85 %



Dejte mi do komentářů vědět, zda tento štětec, případně nějaké jiné od Real Techniques vlastníte, a jak jste s nimi spokojeni.



Já se pro tuto chvíli loučím!



Krásný den přeje Terka


Žádné komentáře:

Okomentovat