úterý 5. srpna 2014

Začátek

Ahoj,

už nějaký čas uvažuju o tom, že bych začala psát blog. Dost mě to láká, protože bloggery, teda hlavně bloggerky sleduju pravidelně a baví mě to číst, takže si myslím, že by mě to bavilo i dělat. Tak zkusíme, uvidíme, že.
Na co tenhle blog bude zaměřený? Nejdřív musím ozřejmit, co mě baví, jelikož dělat blog o něčem, co člověka nebaví jaksi postrádá smyslu, že. Tedy:

  1. Miluju čtení a filmy.
  2. Miluju kosmetiku a módu.
  3. Začínám s pravidelným sportem.

Takže, můžete čekat recenze knih a filmů, novinky v na pultech a v kinech, recenze kosmetiky, články o kosmetice, o módě, outfity, posty o sportu, o běhání a posilování, o zdravém jídle, atd.

Možná byste si řekli, okej, ale holka, vzpamatuj se, tohle přece dělá každý druhý člověk. Proč zrovna TY o tom chceš psát blog a myslíš si, že to bude někoho zajímat? Víte co, to nevím, ale chci to zkusit, budu se tomu věnovat a doufám, že si po čase najdu nějakou základnu čtenářů. Těžko říct, čemu bude blog hlavně věnovaný, to se ukáže až po čase, až objevím, co mě samotnou více či méně baví, a co budou lidi číst. 

Abyste věděli, kde jsem zatím hledala inspiraci, tyto blogy pravidelně sleduju (a ne náhodou jsou to povětšinou beauty blogy). Z českých jsou to (o zahraničních budu mluvit v jiném příspěvku):


A mohla bych pokračovat dále. Určitě všechny tyhle bloggerky znáte, a pokud ne, šup na jejich stránky!!

Pro tuhle chvíli je to ode mě vše, ale brzy ode mě znovu uslyšíte! (teda, spíš si přečtete).

Pa, 

Terka

Žádné komentáře:

Okomentovat