pátek 24. října 2014

PRVNÍ DOJMY: Benefit Cabana Glama Set

Značku Benefit San Francisco není nutno představovat. Vyznačuje se hravostí, krásnými roztomilými obaly, dle mého vesměs kvalitními produkty, ale bohužel i vyšší cenou. V českých luzích a hájích se jedná o cenovou relaci ve spíše high endovém spektru, čemuž také napovídá to, že u nás lze Benefit fyzicky zakoupit pouze v parfumeriích Sephora jako exkluzivní značku. Kromě toho lze Benefit objevit i na některých eshopech, např. ZDE.


Někdo Benefit bezmezně miluje a je za každou jejich novinkou ochoten dát pár korun navíc, někdo je přesvědčen, že se jedná jen o vychytralý marketing s předraženými produkty, který cílí na potřebu žen a dívek dávat najevo, že na to prostě "mají". Já osobně nejsem úplný Benefit fanatik, ale mám tuto značku ráda a pár produktů vlastním. Mrzí mě, že u nás je tato kosmetika hodně předražená, v USA za stejný produkt dáte častokrát méně. Jednu věc ale Benefit opravdu umí, a to jsou právě sety (makeup kity) kosmetických produktů, které jsou už na první pohled k "sežrání".

Cabana Glama je něco jako krabička suvenýrů z dovolené. Vypadá jako pohlednice od moře, uvnitř dokonce skrývá leporelo s fotkami z exotických destinací. Produkty v ní jsou zaměřeny na vytvoření opáleného, svěžího vzhledu, jako byste se právě vrátili z letní dovolené. Také je mi moc sympatické, že po spotřebování produktů můžete vytáhnout lepenkovou výplň a můžete krabičku, která je z velmi pevného materiálu s magnetickým zavíráním a zrcátkem, využívat opravdu jako souvenir box.


První produkt, který kazeta obsahuje je makeup Some Kind of Gorgeous v odstínu medium. Bohužel musím říct, že je na mě už od pohledu příliš tmavý, navíc co jsem četla a viděla recenze, nejedná se o právě povedený makeup. Špatně se ztrácí, vrství, a vytváří maskový efekt.
 
Další ovšem, to je něco jiného, je slavný Hoola bronzer. Jelikož je úplně matný, je skvělý na konturování, i na letmé přepudrování obličeje k vytvoření opáleného vzhledu. Není do oranžova, což je problém hodně bronzerů, k jeho aplikaci je přiložen jemný malý štěteček. Dále kazeta obsahuje trio očních stínů Peach Fizz, Bronze Buzz a Cocoa Pizzazz. Všechno jsou to teplé letní barvy se shimmerem, nic výrazného, pigmentace slušná. Pěnový aplikátor opět pro mě zbytečná věc, nejraději nanáším stíny štětci (přemýšlím o koupi pár štětců od Zoevy, znáte?).
Zleva: Peach Fizz, Bronze Buzz, Cocoa Pizzazz, Hoola
Jako poslední najdete v kazetě malý Posie Tint. Já se přiznám, že Tinty od Benefitu žádné nemám, ale na rtech dělá hezký růžový nádech, na tvářích je efekt téměř neviditelný.
 Celkově se jedná kromě makeupu o povedenou paletku, která aspoň u mě najde své využití.

85 %



2 komentáře:

  1. Co jsem tak viděla Benefití kity, tak mě ani jeden moc nezaujal, ale třeba taková limitovaný set tvářenek, ten jsem věděla, že musím mít.. a taky, že už mi jde pod stromeček:) Neuvěřitelně se těším, bude to moje první zkušenost s Benefitem, ale věřím, že budu nadšená:)

    OdpovědětVymazat